Aku Bukan Tercipta Untukmu

Seringkali aku bermonolog di dalam diri…

Mengenai kisah kau dan aku…

Kenapa kita tidak sebahagia seperti di awal perkenalan kita??

Kenapa perhubungan kita tidak selancar seperti pasangan bercinta lain??

Kenapa dikau berubah tingkah laku??

Kenapa aku terasa tawar hati??

Kenapa kita sama2 berubah??

Kenapa perhubungan kita terhenti setakat ini sahaja??

Kerana aku bukan tercipta untukmu dan dikau bukan tercipta untukku…

do not fall apart

Sharing is caring

ciktom

Cik tom seorang part time blogger yang sangat sukakan dunia blogging dan buah tomato. Mula menulis blog 15 Julai 2010. Menaip segala ilham dari akal fikiran dan hati ke dunia alam cyber. Sebarang persoalan atau pengiklanan/advertorial/review sila hubungi ciktom; tomatogurl86[at]gmail.com...gantikan [at] dengan @

24 thoughts on “Aku Bukan Tercipta Untukmu

  • December 22, 2010 at 4:11 am
    Permalink

    cik tom…
    mmm…best jugak ek jiwang2 ni…
    sabrlah cik tom…
    setiap yg berlaku tu pasti ade hikmahnya…

    Reply
  • December 22, 2010 at 4:25 am
    Permalink

    dan bukan si die yang terbaik tuk kite..
    selalu terpikir sapekah bakal suami anti..=.='
    mood: gatal nak kawen

    lalallala~~

    Reply
  • December 22, 2010 at 4:30 am
    Permalink

    macam org tgh putus cinta je ciktom?? huhu baru perasan dah tukar domain sendiri ye..wahh maju.. 🙂

    Reply
  • December 22, 2010 at 4:31 am
    Permalink

    salam…

    kau bkn miliku…tapi kita pernah merasai sagt bahagia bersama.. jgn kenang ketika duka, kenang2kanlah waktu gembira…insyaAllah, perginya akan membahagiakan kita…mungkin perpisahan akan ketemui erti kebahagiaan sebenar 🙂

    Reply
  • December 22, 2010 at 4:32 am
    Permalink

    uhukkk..takdir tentukan sume nye..let the time heals everything.. ^_^

    Reply
  • December 22, 2010 at 4:57 am
    Permalink

    bermadah pujangga cik tom..

    kadang.. kerana kepayahan, kerana kepedihan, kita akan menghargai setiap perjumpaan.

    Reply
  • December 22, 2010 at 5:00 am
    Permalink

    huhu sbr ye cik tom,,ade jodoh ade la tu 🙂

    Reply
  • December 22, 2010 at 5:28 am
    Permalink

    kan,,kenapa kenapa..sebab ada hikmah disebalik apa yang terjadi,, Allah akan gantikan yang lebih baik untuk kita,,,sedih,,,masih lagi merawat hati

    Reply
  • December 22, 2010 at 5:31 am
    Permalink

    betul tu cik tom sayang..walau serasi mana pun kau dan aku…kalau kau bukan untukku..memang takkan kemana…

    cheer yea cik tom sayang..

    Reply
  • December 22, 2010 at 5:34 am
    Permalink

    Ouch ~ Hehe.. Cool.. Setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya.. ^_^

    Reply
  • December 22, 2010 at 5:37 am
    Permalink

    salam….

    walaupun perpisahan itu pahit
    walaupun kehilanganmu itu pahit

    aku terima denagn redha
    kerana ku tahu
    Tuhan lebih sayang aku 🙂

    Reply
  • December 22, 2010 at 6:28 am
    Permalink

    setiap pertemuan pasti ada perpisahan..

    setiap sesuatu yg terjadi pasti ada hikmahnya,kamu tak tahu sedangkan allah s.w.tamat mengetahui apa yg tidak kamu ketahui..

    Bersabarlah atas segala suratan 🙂

    Reply
  • December 22, 2010 at 7:00 am
    Permalink

    sabar je la..kan??
    sedih..huhu..

    Reply
  • December 22, 2010 at 7:30 am
    Permalink

    cik tom…mugkin bukan dia yang terbaik untukmu…:)

    Reply
  • December 22, 2010 at 7:50 am
    Permalink

    wahh…cik tom putuih chenta ka?

    Reply
  • December 22, 2010 at 9:03 am
    Permalink

    hurm… kalo itu takdirnya aku terima.. cewah cam novel lak Gayah berkata2..hihi

    Reply
  • December 22, 2010 at 12:04 pm
    Permalink

    cam kecewa je bunyi ny cik tom

    Reply
  • December 22, 2010 at 1:31 pm
    Permalink

    terase diri saye sndiri 😉

    Reply
  • December 22, 2010 at 2:33 pm
    Permalink

    yeahhh~ suke kata2 nih.. walau bhgia cmane pon kita dgn si dia. tp klu dia bukn jodoh kita, mmg kita tetap akn terpisah dgn dia.. uhuk3~ ^_^

    Reply
  • December 22, 2010 at 3:41 pm
    Permalink

    huhuh…sedey2….kite paham perasaan cik tom…words cant describe it…kan…

    Reply
  • December 23, 2010 at 12:48 am
    Permalink

    sabar yer cik tom.. die bukan untuk kiter..

    Reply
  • December 23, 2010 at 10:04 am
    Permalink

    erk. jiwang ke nie? hehe

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE