Cik Tom Menang Pakej Hosting NetKL

 

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia……

Terima kasih pada kak bee yang bagitahu kat adik cik tom, miss yaty dan juga ferry yang mesej facebook mengenai cik tom menang Affiliate Contest NetKL Bulan February 2011. Alhamdulillah cik tom menang hadiah saguhati nombor 5 iaitu 1 Pakej Hosting MyGold bernilai RM100 walaupun cik tom takdelah banyak dapat refferal pun. hehe…
Terima kasih kepada semua yang jadikan cik tom sebagai refferal bila nak beli domain dan hosting di netKL. Siapa yang nak beli domain dan hosting, silakanlah klik banner netKL ye.
Sebelum ni memang cik tom pernah bagitahu yang salah satu azam tahun 2011 ialah nak pakai hosting sendiri. Cuma agak cepat dan belum bersedia sebab tak tahu nak guna hosting sendiri ni. Kena cari tunjuk ajar sifu wordpress la nampaknya. Tunggu perubahan blog baru cik tom berhosting. Bila? Nanti cik tom umumkan balik sebab sekarang busy.
p/s: Tahniah kepada kak bee yang dah pakai hosting sekarang. Akak memang pantas dan majulah.

Sharing is caring

ciktom

Cik tom seorang part time blogger yang sangat sukakan dunia blogging dan buah tomato. Mula menulis blog 15 Julai 2010. Menaip segala ilham dari akal fikiran dan hati ke dunia alam cyber. Sebarang persoalan atau pengiklanan/advertorial/review sila hubungi ciktom; tomatogurl86[at]gmail.com...gantikan [at] dengan @

25 thoughts on “Cik Tom Menang Pakej Hosting NetKL

  • March 8, 2011 at 4:21 pm
    Permalink

    tahniah ciktom.nanti qbal nak pakai domain iqbal rujuk sini..hehe

    Reply
  • March 8, 2011 at 4:21 pm
    Permalink

    Tahniah ciktom ..hebat
    cik tom makasih pasal tutorial paste gambar tnpa border sebelum ni ya…sori lmbat reply

    Reply
  • March 8, 2011 at 4:37 pm
    Permalink

    wah ciktom.. terus dapat free.. untung2.. kawan ni bile la agaknya nak berhosting.. huh..

    Reply
  • March 8, 2011 at 4:50 pm
    Permalink

    ciktom,hai..jgn marah2 tau..ermmm sy dulu beli domain,beli hosting sekali la..mean sy beli pakej hosting,tapi dapat domain free..tapi hosting tu stil tak guna,coz sy pointkan hosting tu kat blogspot ni..coz tak pndai la bab2 wordpress ni, sdgkn blogspot pun macam susah nak handle coding dia ni..

    Reply
  • March 8, 2011 at 5:00 pm
    Permalink

    congrats cik tom~
    mar kagumlah~

    Reply
  • March 8, 2011 at 5:09 pm
    Permalink

    waa…tahniah ciktom sayam…….tercapai gk hasrat tahun baru ni eh.hehhee

    Reply
  • March 8, 2011 at 5:15 pm
    Permalink

    tahniah cik tom!! ehhehe bila lah tok nak pakai hosting sendiri!! hehehe

    Reply
  • March 8, 2011 at 5:51 pm
    Permalink

    miss *aty? hehehe.. nk guna wpress ka ciktom? wah..makinmmaju!!! shah nk guna jugak..

    Reply
  • March 8, 2011 at 6:26 pm
    Permalink

    Assalam…wow, patut laa ciktom letak iklan NetKL tuu…sy x tau plak ade kontest Affiliate tuu…hu3.Tahniah2 CikTom…moh ler kite bertukor WordPress pulok yer…he3

    Reply
  • March 8, 2011 at 6:53 pm
    Permalink

    tahniah Cik Tom…

    nanti bila dah macam nih mungkin akan membuatkan sapa-sapa terfikir untuk ada domain sendiri kot..mana lar tau akan tertarik ker aper..

    Reply
  • March 8, 2011 at 7:02 pm
    Permalink

    Salam.. Tahniah buat Cik Tom. Lama tak baca entri Cik Tom, masih sibuk ke?

    Reply
  • March 8, 2011 at 7:10 pm
    Permalink

    wahhh~
    tahniah cik tom! 😉

    Reply
  • March 8, 2011 at 8:45 pm
    Permalink

    woww,congrate cik tom..:)

    Reply
  • March 8, 2011 at 10:56 pm
    Permalink

    wawa tahniah, makin meletop la cik tom

    Reply
  • March 8, 2011 at 11:30 pm
    Permalink

    Tahniah Tom..Ellen bangga ni punya kawan mcm Tom…semoga terus sukses ya…

    Reply
  • March 9, 2011 at 12:48 am
    Permalink

    tahniah cik tom…

    maju selangkah kedepan cik tom.. bagus..

    Reply
  • March 9, 2011 at 12:49 am
    Permalink

    akk pun dapat percuma cik tom kalau tidak memang lah tak maju maju ekeke..cepat2 lah cik tom kalau tk tahu tanya akk jer :)senang jer cik tom

    Reply
  • March 9, 2011 at 1:21 am
    Permalink

    wah..
    cik tom makin jauh meninggalkan akak yang tak terkejar ni..
    heheh
    apa pun tahniah..

    Reply
  • March 9, 2011 at 3:56 am
    Permalink

    ahakz.. capat! tukar! na, keluar bahasa sabah.. ahakz..

    ada kawan nanti pakai wp.. lalalala..

    p/s : lama dah x ym kan? huhu..

    Reply
  • March 9, 2011 at 12:04 pm
    Permalink

    tahniah cik tom..syok btol dapat pakej ni..huhuhu..bila la ada peluang nak beli hosting sndri agaknya 😉

    entri terbaru : Cara Membuat Tab Menu

    Reply
  • March 9, 2011 at 1:12 pm
    Permalink

    Apa beza hosting dengan domain Cik Tom sayam? Maaflah. Shag sgt daif dengan IT neh 😛

    Btw, TAHNIAH sayam menang hosting. Hehe.

    Reply
  • Pingback:Giveaways Julung Kalinya Dari Cik Tom - Ciktom

  • Pingback:CikTom Nak Jual Hosting+Domain dengan Harga Murah - Ciktom

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE