Dikau Anugerah Yang Tak Ternilai Harganya

Mungkin benar selepas kita kehilangan barulah kita menyedari…Mungkin benar saat kita terluka barulah kita mengerti…Mungkin benar bila kita rasakan rindu yang sangat dalam barulah kita tahu seberapa besar makna dan erti seseorang bagi kita..

Mengenali seseorang itu kadangkala membuatkan kita ketawa. Mengenali seseorang itu juga kadangkala membuatkan kita mengalir airmata. Sesungguhnya, mengenali seseorang itu mampu memberi kita sejuta rasa… marah, sedih, gembira, sayang dan rindu.

Tapi sedarkah kita? Mengenali seseorang itu sebenarnya adalah satu ANUGERAH…Biarpun hadirnya hanya seketika dan sekadar teman sementara…Bersyukurlah dengan kehadirannya kerana barangkali, melaluinya kita mengerti apa itu erti KEMANISAN HIDUP. ..

Sharing is caring

ciktom

Cik tom seorang part time blogger yang sangat sukakan dunia blogging dan buah tomato. Mula menulis blog 15 Julai 2010. Menaip segala ilham dari akal fikiran dan hati ke dunia alam cyber. Sebarang persoalan atau pengiklanan/advertorial/review sila hubungi ciktom; tomatogurl86[at]gmail.com...gantikan [at] dengan @

25 thoughts on “Dikau Anugerah Yang Tak Ternilai Harganya

  • October 22, 2010 at 10:45 pm
    Permalink

    Tom…wah dah pakai kotak2 segala..hehhee….best2…

    Reply
  • October 23, 2010 at 12:08 am
    Permalink

    Bila,
    yang tertulis untukku adalah yang terbaik untukmu,
    kan ku jadikan kau kenangan,
    yang terindah dalam hidupku,
    eh? ternyanyi pula.. ahakz.. hanya tuhan yg tahu apa yang ingin diberi kepada kita.. sentiasa redha terhadap anugerah dan ujian yang diberi.. hehe..

    Reply
  • October 23, 2010 at 12:26 am
    Permalink

    HARGAI lah orang yang tersayang.. orang yang menyayangi diri kita 🙂

    Reply
  • October 23, 2010 at 12:45 am
    Permalink

    cik tom! ape kabar?? lama x jengah die..somehow..mmg btoi…igt2la selalu yg tersyg:)

    Reply
  • October 23, 2010 at 1:13 am
    Permalink

    setuju…suka ayat cik tom..:)

    Reply
  • October 23, 2010 at 1:16 am
    Permalink

    hargai la orang tersayang….

    p/s : cik tom, ajar buat kotak!!!

    Reply
  • October 23, 2010 at 1:16 am
    Permalink

    yup, ANUGERAH utk dihayati dan dihargai..

    Reply
  • October 23, 2010 at 3:09 am
    Permalink

    mendalam post kali nie cik tom ye..

    Reply
  • October 23, 2010 at 3:11 am
    Permalink

    Oleh itu hargai lah orang-orang yang kita sayang setiap masa selagi terdaya…

    Reply
  • October 23, 2010 at 3:22 am
    Permalink

    anugerah terindah..
    biasalah.. setiap pertemuan dan perkenalan pasti ada perpisahan.. 😀

    Reply
  • October 23, 2010 at 3:34 am
    Permalink

    hargai org yg menyayangi kita..setiap yg berlaku ada sebab yg tersendiri..njoy ur life..;)

    Reply
  • October 23, 2010 at 4:05 am
    Permalink

    Betul..
    No komen..
    Aku setuju 100%..

    Reply
  • October 23, 2010 at 4:48 am
    Permalink

    ya kenangan itu yg terindah…ada juga kenangan yg pahit…itu semua asam garam yang akan mematangkan dlm menjalani kehidupan yang berliku-liku.
    Warna warni kehidupan akan meninggalkan bayang.

    steady cik tom…..

    Reply
  • October 23, 2010 at 4:56 am
    Permalink

    indahnyer kenangan ciktom.. hahaha.. cantek kotak cik tom.. huhu

    Reply
  • October 23, 2010 at 6:55 am
    Permalink

    hurm kita kena hargai org yang ada disekeliling dan syg kat kita

    Reply
  • October 23, 2010 at 11:33 am
    Permalink

    serigala listening to Maher Zain – Allahi Allah Kiya Karo

    Reply
  • October 23, 2010 at 2:35 pm
    Permalink

    bila hilang bru kita sedar betapa pentingnya dia dalam hidup kita.. huhuhu… miss my mom.. al-fatihah

    Reply
  • October 23, 2010 at 3:39 pm
    Permalink

    suka2. cm sweet je ;D

    Reply
  • October 23, 2010 at 5:45 pm
    Permalink

    adess.. ayat ko memang menanah aku membacanya… siyes.. mmg best…

    bila kita da kehilangan seseorang pasti ade hikmatnya kan…

    Reply
  • October 23, 2010 at 11:13 pm
    Permalink

    isteri adalah anugerah, bukan hak milik. eh ! tetbe jek.. wahaha~

    Reply
  • October 24, 2010 at 2:26 am
    Permalink

    jarang nak menghargai mereka di sisi..

    Reply
  • October 24, 2010 at 3:01 am
    Permalink

    btol 2…like this post…:)

    Reply
  • October 24, 2010 at 11:37 am
    Permalink

    ciktom… suke ayat ni ..
    menusuk ke tangkai hati..
    best.. :).. mohon kopi tuk disimpan.. 🙂

    Reply
  • October 27, 2010 at 5:33 pm
    Permalink

    @to all: tenkiu for ur comment..happy to hear that u love it 😉

    @cik pia: insyaAllah nati cik tom ajar buat blockquote tue..

    @serigala: now im listening the song..

    @ladybird: silakan kalau nak simpan/share di entry 😉

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE