Friendly blogger award

Salam rasanya dah kali ketiga cik tom publish award yang sama ni..harap jangan nyampah ek..Cik tom tak nak menhampakan kawan2 blogger tersayang dan juga sebagai tanda penghargaan kat diorang. Cik tom terima award ni dari kak atie, anna dan emiey cayunk! So, jom kita tengok siapa yang kena~

wish
rain
lynn

kalau korang sudi ambil la ye..tak nak takpe cik tom tak marah 🙂
siapa2 yang selalu jenguk dan beramah mesra dengan cik tom tue dijemput amik awards ni jugak ye! amik tau!
luv u 🙂

Sharing is caring

ciktom

Cik tom seorang part time blogger yang sangat sukakan dunia blogging dan buah tomato. Mula menulis blog 15 Julai 2010. Menaip segala ilham dari akal fikiran dan hati ke dunia alam cyber. Sebarang persoalan atau pengiklanan/advertorial/review sila hubungi ciktom; tomatogurl86[at]gmail.com...gantikan [at] dengan @

13 thoughts on “Friendly blogger award

  • August 26, 2010 at 8:46 am
    Permalink

    waaaa..berguni award cik tom!

    Reply
  • August 26, 2010 at 2:57 pm
    Permalink

    wah..dpt award..tahniah

    Reply
  • August 26, 2010 at 2:57 pm
    Permalink

    wah..dpt award..tahniah

    Reply
  • August 26, 2010 at 3:37 pm
    Permalink

    yey yey dpt award…
    huhuhu thanks cik tom…

    Reply
  • August 26, 2010 at 4:11 pm
    Permalink

    thanks cik tom~
    nnt mar buat k~

    Reply
  • August 26, 2010 at 5:45 pm
    Permalink

    @echah: mana ada award berguni..hik3..

    @fiezah91: sama2..fiezah pun amik la ward ni..selalu jengok n beramah mesra ngan cik tom..amik ye dear 🙂

    Reply
  • August 26, 2010 at 5:46 pm
    Permalink

    @belalang: hehe…sama2..jgn lupa amik 🙂

    @mar: sama2..wokey cayunk 🙂

    Reply
  • August 27, 2010 at 9:13 am
    Permalink

    bestnya cik tom.. dpt award.. lawa!

    Reply
  • August 28, 2010 at 4:09 am
    Permalink

    salam kenal yer..rasenyer pestime sayer menjengah ke sini..nice blog here..
    salam Ramadhan…

    Reply
  • August 28, 2010 at 9:02 am
    Permalink

    cik tom blogger paling friendly!

    Reply
  • August 28, 2010 at 7:53 pm
    Permalink

    @pinky: dear..amik la award ni..memang khas tu blogger yang peramah cam cik pinky 🙂

    Reply
  • August 28, 2010 at 7:54 pm
    Permalink

    @shi3la: salam kenal jugak shiela..yup mmg 1st time jenguk ni..selalu la jenguk dan beramah mesra dgn cik tom.ekekek…promote abisss…

    Reply
  • August 28, 2010 at 8:02 pm
    Permalink

    @nisatenkiu dear..nisa pun blogger plg friendly..meh amik awrd ni 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE