Lelaki Kacak Masterchef Selebriti Malaysia

Lelaki Kacak Masterchef Selebriti Malaysia. Artis lelaki kacak sertai program masakan Masterchef Selebriti Malaysia. Agak-agak diorang ni semua boleh memasak ke? Haa jangan pandang sebelah mata ye entah2 lelaki kacak ini lagi hebat dari artis wanita.

Rancangan Masterchef mendapat sambutan hangat bukan saja di negara luar, malah di Malaysia. Mungkin atas sebab itu, Astro membuat keputusan untuk menerbitkan program realiti versi MasterChef Selebriti Malaysia, yang akan disiarkan melalui rangkaian Astro Ria (saluran 104). Program ini khabarnya akan disertai oleh 16 selebriti terkenal tanah air dan memulakan penggambaran 27 Mac 2012.

Jom kita tengok gambar-gambar artis lelaki kacak yang join MasterChef Selebriti Malaysia. Adakah antara peserta lelaki kacak ini yang korang minat? Calon-calon lelaki kacak Masterchef Selebriti Malaysia ialah;

1. Lelaki Kacak Angah Raja Lawak

Photobucket

2. Lelaki Kacak Azwan Ali

Photobucket

3. Lelaki Kacak Dato’ Fazley

Photobucket

4. Lelaki Kacak Dr. Faiz

Photobucket

5. Lelaki Kacak Farouk Hussin

Photobucket

6. Lelaki Kacak Jehan Miskin

Photobucket

7. Lelaki Kacak Karl Shafek

Photobucket

8. Lelaki Kacak Tomok

Photobucket

Selain artis lelaki kacak terdapat juga artis wanita yang sertai Masterchef Selebriti Malaysia. Ia menggunakan konsep yang serupa dengan konsep MasterChef Malaysia. Masterchef Selebriti Malaysia akan menampilkan Serina Redzuawan, Siti Sarah, Jehan Miskin, Tomok, Karl Shafek, Datuk Fazley Yaakob, Farouk Hussein, Major. Dr. Faiz, Angah Raja Lawak, Raja Azmi, Soo Wincci, Juliza Adzlizan, Thanuja, Salamiah Hassan dan Louisa Chong.

Sesi Rakaman MasterChef Selebriti Malaysia pertama akan diadakan di Dapur MasterChef yang terletak di Industrial Park, Shah Alam pada Selasa depan.

MasterChef Selebriti Malaysia diinspirasi daripada kejayaan MasterChef Malaysia yang telah berjaya menobatkan Dr Izani Farhana Md Monoto sebagai juara. Bagaimanakah ragam peserta lelaki kacak memasak? Adakah memasak dengan bergaya atau dapur bakal jadi lingkup? Cik tom nak tengok Dr. Faiz memasak macam mana. Masuk kategori lelaki kacak ke tidak? huhu… Nantikan semua ini hanya di MasterChef Selebriti Malaysia!

sumber: beautifulnara yang kacak

ps: Adakah semua artis lelaki yang join MasterChef Selebriti Malaysia ialah kategori lelaki kacak?

Sharing is caring

ciktom

Cik tom seorang part time blogger yang sangat sukakan dunia blogging dan buah tomato. Mula menulis blog 15 Julai 2010. Menaip segala ilham dari akal fikiran dan hati ke dunia alam cyber. Sebarang persoalan atau pengiklanan/advertorial/review sila hubungi ciktom; tomatogurl86[at]gmail.com...gantikan [at] dengan @

36 thoughts on “Lelaki Kacak Masterchef Selebriti Malaysia

  • May 23, 2012 at 5:34 pm
    Permalink

    ta sabar nak tugu masterchef nie.. pandai ker dorang ni masak ^ ^,

    Reply
  • May 23, 2012 at 9:45 pm
    Permalink

    semoga tak de juri yang bergaduh dengan azwan ali..hahahahah

    Reply
  • May 23, 2012 at 10:20 pm
    Permalink

    semestinya sangat menarik Masterchef Selebriti Malaysia ni nanti, tunggu hujung minggu ni nanti

    Reply
    • May 26, 2012 at 1:59 am
      Permalink

      kita sama2 tunggu hujung minggu ni tengok lelaki kacak..hee

      Reply
    • May 26, 2012 at 1:31 am
      Permalink

      kebanyakan chef yang pandai masak2 n femes semua lelaki..hee

      Reply
    • May 26, 2012 at 1:27 am
      Permalink

      boleh tehr..tunggu masterchef blogger malaysia nanti..hee

      Reply
  • May 24, 2012 at 8:30 am
    Permalink

    Rasa2nya rancangan ni bakal jd rancangan yg mencuit hati kot nanti…hehehe

    Reply
    • May 24, 2012 at 5:19 pm
      Permalink

      mestilah sb org terkenal byk masuk bukan org2 biasa yg masak2 cam sebelum ni

      Reply
      • May 26, 2012 at 12:07 am
        Permalink

        nak promosi untuk projek amal kena ajak yang terkenal..kalau biasa2 orang tak nak kot..hee

        Reply
    • May 26, 2012 at 1:02 am
      Permalink

      memang mencuit hati dengan ragam2 artis memasak..entah pandai ke tidak..hee

      Reply
    • May 24, 2012 at 4:37 pm
      Permalink

      hehe..die mmg mcmtu kot..

      Reply
      • May 26, 2012 at 12:34 am
        Permalink

        nak wat macam mana dari awal kenal pun cik tom tengok kat tv dah macam tue..hee

        Reply
  • May 24, 2012 at 5:18 pm
    Permalink

    kacak ker hee..nk tgok spa juara dia kack bab2 masak hee..smua artis ei…

    Reply
    • May 26, 2012 at 12:21 am
      Permalink

      jom kita sama2 tengok artis lelaki mana yang paling kacak..hee

      Reply
  • May 24, 2012 at 7:29 pm
    Permalink

    kenapa teruk bebeno penampilan azwan ali ni…
    memang nak makan penampo namplohdas dia ni buat rambut camtu..

    Reply
    • May 25, 2012 at 11:55 pm
      Permalink

      haha..azwan ali lelaki kacak dengan gaya tersendiri kot…

      Reply
  • May 24, 2012 at 11:57 pm
    Permalink

    aku nak angah menang. yeh!

    Reply
    • May 25, 2012 at 11:39 pm
      Permalink

      angah best ke masak nak menang tue?? kita tengok dulu lelaki kacak mana yang pandai masak..hehe

      Reply
  • May 27, 2012 at 11:28 am
    Permalink

    Mari kita lihat sama dapur jadi dapur sebenarnya atau jadi lain.:-)

    Reply
    • May 29, 2012 at 12:05 am
      Permalink

      cik tom xtengok… entah dapur jadi macam mana ek.hee

      Reply
  • June 1, 2012 at 10:47 am
    Permalink

    yeszaa..Dr Faiz da terkeluar plak..ehehe..x dpt nk tgk dia masak2 lg kan :p

    Reply
    • June 6, 2012 at 9:29 pm
      Permalink

      laa dah keluar ke? sayangnya..cik tom xtengok pun..huhu

      Reply
  • Pingback:Lelaki Kacak vs Wanita Cantik - Ciktom

  • August 10, 2012 at 8:31 am
    Permalink

    fazley paling kacak. huhu

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Optimization WordPress Plugins & Solutions by W3 EDGE